Oktobra se je na Gospodarskem razstavišču v Ljubljani ponovno zgodil Mercedes-Benz Fashion Week. Na dogodku se je gnetlo obiskovalcev, med katerimi smo opazili marsikatero znano osebnost, dogajanje pa se je zavleklo pozno v noč, ko se je modno prizorišče spremenilo v plesišče, za kar je poskrbela Sladica party v Kurzschluss-u.
SENS je svojo novo kolekcijo predstavil v petek zvečer, skupaj z modnima znamkama Draž in CLICHÉ in seveda smo si modno revijo z zanimanjem ogledali tudi mi. Tokrat nas je pričakala malce drugačna scenografska zasnova, brez klasične modne piste in z dvema ogromnima Mercedesovima tovornjakoma v ozadju, med odmorom pa je za bolj razgibano dogajanje poskrbela debata za okroglo mizo, z naslovom Ali dizajn prodaja?, na kateri sta se z Aljošo Bagolo pogovarjala oblikovalec Oskar Kogoj in arhitekt Jurij Sadar.
Naša modna oblikovalka in ustanoviteljica SENS-a Zlata Zavašnik se je predstavila s kolekcijo 5017, ki jo odlikujejo mehke linije, veliki ovratniki, črte, različni materiali in vzorci, povezuje pa trende iz leta 1950 in 2017 – od tod tudi ime kolekcije. Sestavljajo jo moške obleke, različni modeli suknjičev in hlač, mehki plašči in parke. Izdelki so iz 100% volne, mešanice svile in bombaža. Posebnost je ekološka tkanina in umetno usnje, izdelano iz 100 % viskoze. Izdelki so na voljo tudi v SENS-ovi prodajalni v poslovni stavbi Diamant.