PB: Moške obleke so že zaradi uporabe materialov pogojene tudi z letnimi časi. Koliko oblek bi torej moral v garderobni omari imeti povprečen moški?
ZZ: Poslovni moški, ki obleko obleče vsak dan, bi moral kolobariti z vsaj tremi oblekami na teden. Če potem upoštevamo še letne čase, priložnosti … Menim, da je število tri kar minimum, pod pogojem, da bi obleke kupoval pogosteje, saj se lahko hitreje obrabijo. Optimalno število oblek je pet, ob tem pa še koktajl obleka in večerni smoking oziroma black tie. To je fina kakovostna črna obleka, primerna za večerne priložnosti. Že skozi zgodovino elegantna večerna obleka predstavlja določeno vrednoto, ki se je morda v določeni fazi izgubila, vendar se počasi vrača. Smoking [black tie] in frak [white tie] kraljujeta v vrsti moških oblek in ostajata skozi zgodovino domala ista. Smoking se v Ameriki že pojavlja tudi v različnih odtenkih, medtem ko se v Evropi oklepamo črne klasike.
PB: Kako pogosto pa si Slovenci privoščijo novo moško obleko?
ZZ: Med našimi strankami je največ tistih, ki iščejo obleko za posebno priložnost. Po drugi strani pa poslovneži vsaj enkrat na leto poiščejo novo obleko in z njo obogatijo svojo garderobo.
PB: Na podlagi česa se običajno odločajo za nakup?
ZZ: Menim, da pristopajo predvsem celostno. Tako model, barva kot tudi oblika seveda morajo odgovarjati stranki. Model mora malenkost odstopati od klasike, da je usklajen s krojem in barvo. Vse skupaj mora poustvariti dinamiko, ki pa seveda vključuje tudi modne dodatke. Vse komponente morajo delovati, to je verjetno najpomembnejše, tisto, kar prepriča stranko.
PB: Kravate, metuljčki, manšetni gumbi – izbiro številnih modnih dodatkov v vaših trgovinah popestrijo tudi leseni izdelki slovenskih izdelovalcev. Ali Slovenci svoj videz dovolj pogosto popestrijo z modnim dodatkom?
ZZ: Seveda! Predvsem letos je razmah neverjeten. Številni so se od kravat popolnoma preusmerili k metuljčkom. Sami prisegamo na metuljčke iz slovenskega lesa, vsak izmed njih nosi prav posebno zgodbo slovenskega drevesa. V ponudbi so tudi lesene kravate, ki so vedno bolj iskane. Strankam želimo ponuditi unikatne slovenske izdelke in izkazalo se je, da so ti priljubljeni predvsem za posebne priložnosti. Takrat želimo biti bolj sveži, drugačni.
PB: Med ambasadorji vaše znamke so tudi številni znani Slovenci. Kakšno pa je vaše mnenje o modni ozaveščenosti slovenske estrade?
ZZ: Ah, mislim da. V zadnjem času dogodki z rdečo preprogo potekajo na vedno višjem nivoju. Začetki morda niso bili najbolj posrečeni, saj ljudje niso bili prepričani v bonton oblačenja, v zadnjih letih pa se želijo pokazati v boljši luči. Morda so moški pri izbiri obleke preveč površni in temu dajejo manjši pomen, vendar se to hitro vidi. Prevelike obleke, neprimeren kroj … Menim, da bi se tudi moški morali bolj zamisliti in dati več od sebe. Tu je prihodnost Sensa, ozaveščanje Slovencev.
TEKST Nika Arsovski
Vir: playboy.si