Kaj imata skupnega nova spletna trgovina SENS in zimski look Sebastiana Cavazze?

Plašče, jakne in posebne suknjiče, ki jih z veseljem nosi tudi Sebastian. Navdušen je tudi nad odločitvijo, da je vsebina naše spletne trgovine neklasična in drugačna od drugih. V resnici smo do zadnjega odlašali s spletno trgovino, ker menimo, da se naši produkti, kot so moške obleke, suknjiči, jakne, telovniki in ostali modni dodatki najbolje začutijo, ko naši svetovalci v salonu združijo svoje znanje, izdelke in karakter posameznika. Ampak časi so takšni, da so pač drugačni:). Še pozdrav ni več enak …


Sebastian Cavazza in Zlata Zavašnik vadita koronski pozdrav:


sens -slika11


In tako smo se ob upoštevanju protikoronskih ukrepov ponovno dobili s Sebastianom in nastale so slike za predstavitev naše nove spletne trgovine shop.sens.si.  Sebastian je bil nad idejo navdušen, saj je naklonjen SENS-u, kot domači blagovni znamki, in tudi zaradi unikatnega pristopa k oblikovanju, ter meni, da takšnih izdelkov, ki so tudi cenovno dostopni, na spletu primanjkuje.


Nekaj utrinkov s slikanja:


Suknjič s kapuco:


slika - SENS3


Sebastian Cavazza in Zlata Zavašnik:

slika - SENS2


Suknjič iz ekološke tkanine, z okrasno zadrgo:


sens - slika4


Tudi zaščitne maske ne smejo manjkati:


sens - slika5


Sebastian v SENS-ovem zimskem plašču:


sens - slika 5


Sebastijan zelo rad sodeluje s SENS-om oziroma z direktorico SENS-a in modno oblikovalko Zlato Zavašnik, saj ju združujejo skupne vrednote, ljubezen do trendovskih oblačil in spoštovanje trajnostnih načel. Prepričal ga je tudi njen osebni pristop ter unikaten dizajn. Če zaključimo s stavkom, ki smo ga objavili že v enem izmed prejšnjih prispevkov: »Postanimo ozaveščen potrošnik in sledimo trajnostnim načelom. Posegajmo po kakovostnih in unikatnih izdelkih slovenskih oblikovalcev. Izberimo svojim oblačilom daljšo življenjsko dobo,« je zaključil Sebastian Cavazza. 

Več zgodb