PRIKAŽI VEČ

EKOLOŠKI DOGODEK V SENSU

Na sveže, sončno torkovo jesensko dopoldne, smo v prostorih Sens, v stavbi Diamant v Btc-ju, za medije pripravili Ekološki dogodek, ki napoveduje novo ero pri nošenju moških oblek- s poudarkom na ekološki ozaveščenosti in skrbi za okolje.

Boštjan Romih, Matjaž Kumelj in Luka Mulec so nam v manekenski vlogi, predstavili suknjiče, izdelane iz ekološke tkanine- suknjič z zadrgo na rokavu, skrajšani suknjič in suknjič s špic fazono.

Direktorica in hkrati tudi oblikovalka kolekcije Zlata Zavašnik je povedala, je tokrat pri oblikovanju kolekcije razmišljala bolj drzno. »To jesen sem želela svoji kreativnosti dati prosto pot. Nastala so moška oblačila, nekoliko drznejša kot poprej in kar je še pomembnejše, izdelana so iz ekoloških tkanin« pravi.
Zlata Zavašnik s Sens-om stremi k izdelovanju trajnostnih izdelkov. Ljudi želimo ozaveščati naj kupujejo manj, a raje oblačila z višjo dodano vrednostjo. S tem nagovarjamo vse modno in ekološke ozaveščene.

Tiste, ki jim ta filozofija še ni tako blizu, pa želimo poučiti o novih, prihodnosti prijaznih ekoloških tkaninah. Ne nazadnje je skrb za prihodnost tudi skrb za naše potomce.
Napredne ekološke tkanine nam je zagotovil dolgoletni dobavitelj tkanin iz Italije, E. Miroglio. Poslužuje se izdelovanja tkanin iz ekološke volne merino in poliestrskih vlaken, ki so v celoti mehanično pridobljena iz odpadnih plastenk. E.Miroglio je našel surovine za tkanine v svojem lokalnem okolju. Tako plastenke, kot tudi volno merino, ki jo odkupi od lokalnih rejcev ovac. Slednje se pasejo prosto, na travnikih. E.Miroglio je lani prejel tudi certifikat za izdelavo zgoraj navedenih tkanin.

Izdelava ekoloških tkanin je okolju prijazna. Lahko se pohvalimo s kar 94 % manjšo porabo vode, 60 % manjšo porabo energije in pa 32 % manj ogljikovega dioksida, spuščenega v okolje. Naj še poudarimo, da znaša odstotek odpadkov v okolje neverjetnih 0 %.

Na koncu dogodka nam je ambasador znamke Boštjan Romih povedal:« Zlata Zavašnik je bila vedno en korak stran in en korak pred konkurenco. Spoštujem vse, ki si upajo biti v tako zahtevni branži, kot je modna industrija, v tej majhni Sloveniji malo bolj drzni in drugačni in na tako visoki ravni. Zato Zlati čestitam za današnji uspeh«. Z zadovoljstvom na obrazu je dodal, da že od nekdaj prisega na blagovno znamko Sens, ter da ima doma v omari največ oblek prav naše blagovne znamke.

Da Sens dejansko živi filozofijo ekologije in ozaveščenosti na področju trajnostnega razvoja, se je odražalo tudi na izboru cateringa, pri katerem smo ponujali brezmesne in zdrave prigrizke. Na koncu nas je Zlata Zavašnik presenetila z domačo slivovo presno torto, ki jo je sama izdelala. S tem je potrdila, da ji skrb za etičnost ni tuje, da je njena ozaveščenost na visoki ravni in jo tudi prakticira v vsakodnevnem življenju.

Več zgodb

Košarica
V zgornje polje vpiši iskalni niz, npr. suknjič