Z Alenom smo prvič sodelovali pred skoraj dvajsetimi leti, še preden je odšel iz Slovenije in uspel v tujini. Z njim smo takrat naredili naš prvi katalog in ko smo sedaj razmišljali o obrazu za našo novo kolekcijo, je bil Alen izmed vseh tisti, ki nam je prvi prišel na misel. Alen s svojo sproščenostjo, uglajenostjo in eleganco pooseblja ime SENS (sens fr. – smisel, občutek) in nas hkrati navdihuje s svojo vztrajnostjo, prilagodljivostjo in iskanjem novih poti. To so tudi lastnosti, ki opisujejo moškega, ki izbere obleko SENS: samozavesten, eleganten moški.
Z Alenom nas druži tudi skrb za okolje, saj pravi, da imamo vsi pravico do čistega zraka, vode in uživanja v neokrnjeni naravi. Zato je bil še posebej navdušen, ko smo mu povedali, da je v novi kolekciji nekaj kosov iz ekološke tkanine. Nad našimi oblekami pa ni navdušen samo zato, ker so ekološko nesporne, temveč pravi tudi, da so nadvse udobne in prijetne na otip.
Alenu pristajajo tako strogo poslovne ali svečane obleke, kot tudi mladosten in razigran videz:
V kolekciji pa je tudi jakna iz umetnega usnja, ki je iz 100 % viskoze, kar pomeni, da blago diha in se ne obrabi tako hitro kot klasično umetno usnje:
Poglejmo, kaj je o sodelovanju z Alenom Kobilica povedala Zlata Zavašnik, lastnica podjetja in modna oblikovalka oblačil SENS: »Z Alenom je vedno prijetno sodelovati, saj kljub temu, da je izgubil vid, ostaja profesionalen model. odlično komunicira s fotografom in ustvarja poze, ki navdušijo, zato je sodelovanje z njim vedno zelo prijetno in navdihujoče. Oba imava tudi željo spreminjati svet na bolje in v skladu s to filozofijo tudi vodiva vsak svoje podjetje.«